+36 70 417 6453 / Cím: H-1032 Budapest, Váradi utca 24. [email protected]

Képzéseink

Az élethosszig tartó tanulás (LLL- vagyis Life Long Learning) a felgyorsult változó világban elengedhetetlen egy jó szakember számára. A változás nemcsak a generációk változásában, hanem a tudományokban is megjelent. Ami 20-30 éve működött, manapság már nem biztosan hozza meg a várt eredményt. Nem azért, mert a tudás elavult volna, hiszen az állandó, hanem azért, mert a 2000-es évek elmúlt két évtizede alatt megváltozott az emberek alapállapota. Nemcsak az információáradat befolyásolja a felnövekvő gyermekek fejlődését, de a mindennapi szokások is jelentősen átalakultak: mindenhova elvisz minket valamilyen jármű, alig kell gyalogolnunk, valahova mindig le lehet ülni, ezért nem sokat állunk, gyakran lehajtott fejjel nézegetjük a mobil képernyőjét, az emeletre felvisz a lift, vagy a mozgólépcső. Egy hatalmas üzletkomplexumban mindent megvásárolhatunk, így a szükséges mozgás tizedét végezzük el nap, mint nap. Gyakran készételt eszünk, nem bírjuk kivárni az étkezések közt sokszor még a 3 órát sem, mindig akad valami kis nassolnivaló. Ezek a tényezők nagyban befolyásolják a felnőttek fizikai és terhelhetőségi állapotát, de komoly hatással vannak a fejlődő gyermekekre is!

(Már 12 éves gyermekeknél is diagnosztizálnak időskori cukorbetegséget, mert szinte minden gyermeknek való finomság hegyekben áll.) A nem megfelelő energiabevitel pedig sokszor elhízáshoz vezet. Ennek sajnos az a következménye, hogy sok gyermek izomzata nem alakul ki megfelelően, a testük folyamatos kompenzálás hatására láthatóan rossz testtartást eredményez, közelebbről szemügyre véve pedig már egész kisgyermekkorban hatalmas karikák éktelenkednek a szemek alatt.

Ha nem fejlődnek az izmok, a mozgáshiányától nem alakul ki a megfelelő kapilláris-rendszer, akkor mondhatjuk, hogy a fejlesztésre szoruló gyermekek nagyrésze fizikailag nincs megfelelő állapotban ahhoz, hogy eredményesen fejleszthető legyen.

A Baracsy-módszer az elmúlt évszázad tudományos felismerései közti összefüggéseken alapul. Lényege, hogy az egyes terápiás eljárások sikerét megalapozza azzal, hogy a leendő pácienseket felhozza az alapállapot szintjére.

Általános információk a trénerképzésről

A Baracsy-módszer alaptanfolyama a Trénerképzés, óraszáma: 60 óra, nem akkreditált képzés. A Trénerképzés elvégzése Baracsy Tréning megtartására nem jogosít. Azonban a 10 órás gyakorlat elvégzésével Certifikált trénerként Kiscsoportos Baracsy Tréning tartására jogosít sikeres vizsga esetén.

Certifikált trénereink munkáját kapcsolattartással és tanácsadással támogatja a Dsmile Tréning és Edukációs Központ.

A Ráébresztő vizsgálatot Expertjeink végezhetik, amely 10 órás elméleti, sales és gyakorlati képzést biztosít a jelentkezőknek. A ráképzést csak Certifikált trénerek végezhetik el.

A jelentkezés feltételei

Középfokú végzettségű, gyermekekkel és/vagy felnőttekkel foglalkozók (pedagógiai asszisztens, gyógypedagógiai segítő munkatárs, személyi edző, gyógymasszőr, dental higiénikus), valamint felsőfokú végzettségű szakemberek (óvodapedagógus, tanító, tanár, gyógypedagógus, gyógytornász, testnevelő, pszichológus, fejlesztő pedagógus, tánc pedagógus, orvosi végzettségű érdeklődők jelentkezését fogadjuk el). Egyéb felsőfokú végzettség esetén egészségügyi, anatómiai alapismeretekkel kapcsolatos továbbképzés szükséges a certifikációhoz.

A képzés elvégzéséhez megfelelő fizikai állapot szükséges, mert a gyakorlatokat minden leendő trénernek be kell tudni mutatnia. A tréning program elemeinek bemutatása a gyakorlati órák elkezdésének feltétele.

Jelentkezés és helyfoglalás elektronikus úton:

  1. Regisztrációs lap
  2. Végzettséget igazoló dokumentum
  3. 20,000 Ft-os regisztrációs díj, amelyet az OTP számlaszámunkra: 11748007-24816665 kérünk átutalni.

Figyelem! A regisztrációs díj a képzésre jelentkezés lemondása esetén nem jár vissza és nem átruházható!

Időpont és helyszín

A tanfolyam ideje és helyszíne:

2020 március, június. Pontos időpont hamarosan!

Órarend: péntektől-szerdáig: 9.30-17.30

Regisztráció: 2019. szeptember 15- október 10.

A tanfolyam helyszíne:

1032 Budapest, Váradi utca 24. Dsmile Tréning -és Edukációs központ (térkép)

A gyakorlatokra vonatkozó beosztást a regisztrációkor közöljük.

Tanfolyamunk létszáma 6 főben korlátozott, ezért a később jelentkező kollégák várólistára kerülnek. Erre tekintettel kérjük, ha bármilyen okból nem tud eljönni a tanfolyamra, jelezze ezt telefonon a +36 70 417 6453-as központi telefonszámon – a létszámkereten felül jelentkezők érdekében.

Early Bird : 10% kedvezmény 2019.október 1-ig

Részletfizetés egyedi megállapodás szerint lehetséges!

A program célja, képzési módszere

A Baracsy tréning az optimális légzés-rágás-nyelés-testtartás kialakítására épülő komplex módszer, amelyben az elemi mozgásminták, hangadás, orofaciális izomkondíció és a természetes légzésmechanizmus és izomegyensúly alapjait állítjuk vissza gyakorlataink segítségével. Ezen folyamatok rendeződése hatással van az idegrendszer-fejlődésére is.

Alkalmas túlmozgásos, ügyetlen mozgású, szájlégző, beszédhibás, nyelvlökéses nyeléssel vagy gyanújával diagnosztizált, krónikus rekedtséggel küzdő, diszlexia-gyanús, figyelemkoncentriáció problémával küzdők, gyakori felsőlégúti problémával és rossz testtartással küzdők számára.

A Certifikált trénerek először 8-11 éves korosztály egyéni és csoportos (max.6fő) foglalkozásait tudja majd megtartani. A gyakorlat alatt elsajátíthatja a Baracsy módszer rendhagyó kommunikációs formáit. Ezt követően képes lesz önálló kiscsoportos és egyéni tréningek megtartására, 2-3 önállóan megtartott csoportos foglalkozás után pedig a Ráébresztő vizsgálat komplett folyamatának elvégzésére.

A Baracsy módszer új alapokra helyezi a logopédia fogalmát. A hagyományos logopédiával szemben a módszertan a XXI. századi ember életviteléhez alkalmazkodva nem csak adott területre fókuszál, hanem a szervezet összefüggéseit vizsgálva a probléma valódi okához igazítja a kezelést. A képzéseken résztvevők teljesen új szemléletű vizsgálati metódust sajátíthatnak el. A Ráébresztő vizsgálatunk során nem csak az oktató kap átfogó képet a páciens állapotáról, hanem ami talán ennél is fontosabb: a páciens számára is eddig ismeretlen összefüggésekre (problémákra) derül fény. A rendhagyó vizsgálati metodika középpontjában tehát a  szakzsargon helyett a páciens áll. Az oktató nem felállítja és kinyilatkoztatja a diagnózist, hanem a pácienssel együtt, közösen fedezi fel. Ennek eredménye pedig egy tájékozott, együttműködő páciens, aki rálát a panaszai mibenlétére, és partner a gyógyulásban. Így a kezelés élmény, a siker pedig garantált. A Baracsy Komplex Tréning elvégzése önmagában nem jogosít fel a tréningek megtartásra.

A későbbiekben lehetőséget adunk „szakosodásra”, serdülők és felnőttek, vagy 7 év alattiak foglalkozásainak megismerésére, gyakorlatainak elsajátítására. Lehetőséget biztosítunk továbbá igény szerint beszédtechnikai-és hangképzés területén alkalmazható tudás megismerésére és elsajátítására is.

A tanfolyamon vendég előadókkal igyekszünk kitekintést adni a legújabb tudományos ismerteken keresztül innovatív tudás megszerzésére. Szakirodalmi listát javaslunk a mind szélesebb körű tudás megszerzéséhez.

Rendhagyó vizsgánkon a gyakorlatok készségszintű elsajátításán kívül az elméleti kapcsolódási pontok értelmezését is összefoglaljuk.

Ráépülő képzésünk során a komplett protokollt és a kontroll vizsgálatok szempontjait is elsajátíthatják.

A Certifikációs vizsga eredményes megszerzésének feltételei

– Eredményes gyakorlati vizsga, a komplett 10 alkalmas tréning oktatása, dokumentációja

– Vezető trénerünk megfelelőnek ítélje a leendő tréner hozzáállását, tudását a gyakorlat során

– A leendő trénernek ne legyen távolléte a tanfolyam ideje alatt.

Amennyiben a fenti feltételeknek nem tesz eleget, az a képzésből történő kizárását vonhatja maga után, a továbbképzés teljesítéséről tanúsítványt nem kaphat. Ebben az esetben a befizetett összeg nem követelhető vissza.
Továbbá tudomásul veszi, hogy a Baracsy tréninget semmilyen formában nem oktathatja. Az elmélettel, gyakorlattal kapcsolatos előadástartás, tanulmányírás, poszter készítés csak a Dsmile Hungary Kft. szakmai vezetője hozzájárulásával engedélyezett.
A Dsmile Hungary Kft. szakmai vezetője a TANUSÍTVÁNYT visszavonhatja, ha a végzett hallgató az Etikai kódex szellemével, gyakorlatával nem összeegyeztethetően használja fel a TERÁPIÁT, FEJLESZTÉST.

A tanfolyamot sikeresen elvégzők tanúsítványt kapnak, mely igazolja, hogy a továbbképzés követelményeinek megfeleltek, és a certifikált tréneri munkára alkalmasak.

Milyen továbbképzések vannak?

Eseménynaptár

Az alábbi rendezvényeken, konferenciákon találkozhatsz Baracsy Gabival:

2020. január 10.: Dsmile Workshop, Budapest

2019. november 28.: 11:30-12:30 ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai kar, logopedia tanszék

2019. november 6.: Megyei Logopédusok találkozója, Győr

Minimum 10 fő esetén Baracsy Gabi előre egyeztetett helyszínen vállal előadást, minimum 6 fő esetén pedig elméleti képzést.

Oktatóink

Baracsy Gabi

Baracsy Gabi

Vezető tréner, a Dsmile Body Balance Tréning alapító-fejlesztője

Logopédus, gyógypedagógiai tanár, beszédtechnika-tréner, Buteyko légzésterápia-felhasználó, prezentációs- és kommunikációs tréningvezető, kommunikációs- és beszédtréner, VoiceGym instruktor. Gabi tanított a TV2 Akadémián beszédtechnikát, a Nemzetközi Protokoll Iskolában retorikát és beszédtechnikát, valamint a Nyugat-magyarországi Egyetemen retorikát és beszédtechnikát. Foglalkozott ép- és sérült gyermekekkel gyógypedagógusként és logopédusként óvodásoktól a kamaszokig.

Alexander Evans

Alexander Evans

A Dinamikus Mosolytréning (Dsmile tréning) konzultánsa

Alex a Southampton Egyetemen végzett, B.Mus (zeneművészeti fokozat); VoiceGym Igazgató, C.H.E.K. Tréner, Pilates Instruktor, “the O Lab” csoport tagja, ének- és színművész.

Előadóink

Demeter Péter

Demeter Péter

Alternatív mozgás- és masszázsterapeuta, oszteopát gyógymasszőr

Több mint 10 év gyakorlat, a legkülönbözőbb panaszokkal érkező emberek vizsgálata, kezelése közben eljutottam egy rendszer szemléletű hozzáálláshoz és kezelési metódushoz. Fizikai szinten a kötőszöveti hártya rendszer és a hozzá kapcsolódó folyadékrendszer biztosít összeköttetést a test egészében. A kötőszöveti feszültségek húzóereje, a folyadékok mozgása és nyomása kiterjedt hatással van az egész háromdimenziós emberi testre, amiben folyamatosan egy dinamikus, relatív egyensúlyi állapot áll fenn, melynek fontos eleme az idegi szabályozás is. A relatív egyensúlyt úgy valósítja meg a szervezetünk, hogy kompenzációs feszültségek jönnek létre benne.

Sokszor a kompenzáció lesz az, ami a hétköznapi életben tünetként jelentkezik, így egy-egy tünet megjelenése mögött egy egész sor feszültség lehet, egyedi mintázatban. Ennek feltérképezése kulcsfontosságú ahhoz, hogy felderítsük a probléma valódi okát. Mindeközben figyelembe kell venni az idegrendszer állapotát, jelzéseit, a szellemi és lelki leterheltség, vitalitás mértékét és a külső behatásokat is. Mindezek arra sarkalnak, hogy komplexen, összefüggéseiben foglalkozzak Önnel közös célunk, az Ön egészsége érdekében.

Dr. Zalka Judit

Dr. Zalka Judit

Fül-orr gégész, audiológus, foniáter szakorvos

Foniátriai rendelésünkön hangképzési panaszokkal küzdő személyeket vizsgálunk. A rekedt hangot a hangadásban résztvevő szervek betegsége és/vagy az azokat mozgató izmok helytelen működése alakítja ki. A hangadás szerve így hozzájárul a test izomegyensúlyának fenntartásához, a fogak elrendeződéséhez, a jó állkapocs funkcióhoz valamint a helyes testtartáshoz.

A hangterápiát ezek szellemében hazánkban legátfogóbban a Dsmile csoport tréningjein láttam megvalósulni.  A tréningeken az egymásra épített hanggyakorlatokat mozgássorozatokkal egybekötve végzik, ami a hangadáson kívül több funkcióra is hatással van.

A hangtréningre hozzájuk irányított pácienseimnél igen jó eredményeket értek el a foglalkozások során. Emellett sikerült jó munkakapcsolatot is kialakítani a csoporttal.  Bátran ajánlom mindenkinek, akinek szüksége van rá a csoport kiváló szakmai tevékenységét.

Bóday Ádám

Bóday Ádám

Táplálkozási szekértő, agrár- és vegyészmérnök

Mindig lenyűgözött a természettudományok komplexitása. Az elmúlt közel 20 évben szenvedélyemmé vált a rendezőelvek megismerése, megértése. Amikor világossá vált előttem az emésztés és a mikrobiom (korábbi nevén bélflóra) közötti csodálatos összefüggés, megértettem, mi az, ami hiánybetegségként a legkülönbözőbb tüneteket (civilizációs betegségeket) produkálja társadalmunkban. Olyan érzés lehetett ez, mint amikor John Woodall sebész, a Brit Kelet-indiai Társaság főorvosa felismerte a skorbut és az étrend közötti kapcsolatot. Reméltem, hogy nekünk nem kell 130 évet várnunk a megoldásra, és nem kell az emésztési eredetű panaszokat további évszázadig elviselnünk. Bízom benne, hogy a mai korszerű eszközök segítségével és csatornák által hamar eljut a hír az információs társadalom tagjaihoz, így önhöz is.

Winter Adél

Winter Adél

Biomérnök, radiesztéta

Hányszor elmondja az ember, majd ki csattanok az energiától, de bizony olyan is van, hogy azt mondjuk, nincs energiám.

Láthatatlan, rejtélyes dolog az energia, amiről beszélünk. Nem látjuk, csak érezzük jelenlétét vagy hiányát. Van, aki ismeri e valóságot és van, aki még nem ismeri önmagának ezt az alkotórészét. Az egész világmindenséget és minden létezőt, megnyilvánulót anyag és energia alkot, valamilyen információ alapján öltenek a dolgok testet.

Ezzel a felvetéssel szeretném elindítani a gondolkodást a Dsmile hallgatókban. A Dsmile tréning ugyan a fizikai testben visz végbe csodálatos változásokat, mégis az esettanulmányok fotóit nézegetve, nekem a tekintetek ragyogóbbá, kifejezőbbé válása a legszembetűnőbb. Talán a lélek is gazdagodik a test változásai által?

A képzésről mondtátok

Völler Adél (magánénektanár) véleménye (kattints ide)

Én igazából azt sem tudtam , mire jelentkeztem…

A veszprémi zeneiskolában hallottam  Gabit és Alexet beszélni a módszerről.

Nagyon érdekes volt…ahogy haladtunk előre az időben, percről percre egyre jobban éreztem, hogy nekem ez kell…hogy ez engem nagyon érdekel.

Több, mint 30 éve vagyok magánénektanár. Mindig is nyitott voltam az új dolgokra, módszerekre, stílusokra . Imádom a szakmámat , boldog és elégedett ember vagyok . Az évek múlásával egyre inkább a holisztikus gondolkodás, életszemlélet, pedagógia felé nyitottam . Minden érdekel, ami az egyént, embert, mint egy organikus egészet vizsgálja.

Minthogy az énekesnek a hangszere  a saját teste, nem kis felelősség és feladat testünk működésének ismerete, megértése. Szépen, természetesen énekelni csak ép testben, ép lélekben lehet…

Amikről Gabi és Alex beszéltek, a nyelvtartás, nyelvlökéses nyelés, szájlégzés, túllégzés, és ezek kapcsolata a hangadással, fogazattal, testtartással, merev háttal, refluxszal, térdfájdalommal , (hogy csak egy párat említsek a hallottakból) – szóval ráismertem, hogy ezek az én valós problémáim is…

Igazán lázba jöttem, hogy én ezekről sokkal többet szeretnék tudni.

Meg szeretném oldani ezen problémáimat, és szeretnék  segíteni megoldani azokét is, akik hozzám jönnek énekelni tanulni.

Ezek után, miután Veszprémben felkeltették az érdeklődésemet ,így kerültem el Budapestre  a Dsmile tréningre. Sok „ véletlen” közrejátszásával sikerült megoldanom,  hogy a maroknyi kis csapat része lehessek…

Nagyon vártam és tele voltam jóleső izgalommal.

Éreztem, hogy valami különleges dologban lesz részem.

Felhőtlen jókedv uralta az ott töltött órákat. Jókedv, és kemény munka…

Gabi ugyan már az elején figyelmeztetett bennünket, nem ülni és jegyzetelni fogunk…bár azt is tettük…de munkánk legnagyobb része aktív mozgás volt, szőnyegen, labdán, hengeren, fekve, ülve, mászva, kúszva…közben pedig puszikat dobtunk, csettintettünk, halacskáztunk, berregtünk a szánkkal, verseket mondtunk, és mindenféle (számomra) lehetetlenségeket műveltünk, összekötve a két agyféltekénket…aztán egyszer csak kezdett összeállni az egész…egyre jobban élveztük, hogy egyre ügyesebbek vagyunk…és közben jó nagyokat kacagtunk, és jó nagyokat rácsodálkoztunk az egyszerű igazságokra, amik kézzel fogható bizonyságokká lettek számunkra.

Engem special kisebb fajta sokk ért, hogy szájlégző, nyelvlökéses nyelő és túllégző vagyok, és a nyelvállásom is rossz…igazából eddig erre még senki nem hívta fel a figyelmemet.

De hamar megértettem, az itt tanultak alapján, hogy a refluxom, a rossz testtartásom, és a térdfájásom is a helytelen és rossz nyelvtartásom és nyelésem eredménye…meg a szájlégzésemé…na, innen szép a győzelem…!!!! De képes leszek rá !!!

Amúgy már rengeteget javult, (egy hét elteltével) mert tudatosan odafigyelek rá, és javítom.

Amikor csak tudok, az orromon veszek levegőt, figyelek a nyelésre is. És : 55 év után, először tudom végre öklendezés nélkül lenyelni a gyógyszert!!!! Már ezért is nagyon hálás vagyok…

Volt a két aktív hétvége között 4 napunk otthon, hogy gyakorolgassuk a tanultakat, hallottakat.

Baracsy Gabi vezető tréneren kívül megismerhettük még Dr. Zalka Judit, Bóday Ádám, valamint Winter Adél gondolatait is , 1-1 nagyszerű előadás keretében.

A képzés 6 napjából a 4. nap volt a legnehezebb. Nagyon érdekesen fáradtam el. Agyilag is, fizikailag is. Totálisan.

Nekem a mozgás feladatok voltak a legnehezebbek, a korom és a „pehelysúlyom” miatt.

De egyúttal megbizonyosodtam róla, hogy a testem nem teljesen  jól működik, és ez az egyik legnagyobb feladatom most, hogy ezen változtassak és javítsak. De úgy érzem, most igazi motivációt kaptam. Képes leszek rá.

Összegezve rendkívül jól éreztem magam a tréningen, és rengeteget tanultam.

De a legfontosabb, hogy úgy érzem, még sokkal többet szeretnék és fogok tanulni.

Szóval – ez még csak a kezdet!

Most a Dvoice tréning következik…

Aztán a többi specifikus képzés, hogy több korcsoport tanításához is jól értsek.

Szeretnék még jobb énektanár lenni, hogy sok olyan boldog éneklő gyermek és felnőtt kerüljön ki a kezem alól, akik ( a Dsmile módszer révén) jobban ismerik és használják a testüket .

Célom, hogy a Dsmile csapat felkészült trénere legyek, akinek fő területe a Dvoice lesz.

Boldog  és hálás vagyok, hogy ide tartozhatom.

 Ez egy nagyszerű csapat és egy nagyszerű dolog!

Köszönöm.

Völler Adél magánénektanár, Veszprém

Dr. Rosta Péter véleménye (kattints ide)

– Miért érdekelt a módszer?
A fogak helyzete/állása és a testtartás kapcsolata érdekelt első sorban.
– Mit adott neked a képzés?
Sok új és érdekes információt kaptam messze túl azon, ami eredetileg érdekelt.
– Hogy érezted magad?
Nagyon jól, nagyon jó hangulat volt.🙂

Üdv Péter

Pap Anita Réka véleménye (kattints ide)

Kedves Gabi!

Miért érdekelt a módszer? Egy előadás alkalmával hallottam először Baracsy Gabit a módszer kifejlesztőjét. Nagyon felkeltette az érdeklődésemet, mert pár játékos feladat során -amit velünk a közönséggel végeztetett-, azonnal kiderült számomra, hogy nekem erre szükségem van. Az előadás után személyesen is beszéltem vele mert több kérdésem is volt. Hamarosan bejelentkeztem egy ráébresztő vizsgálatra, ahol egyértelműen kiderült, hogy a “rendszerem” elállítódott és ez rengeteg egyéb problémámat generálta. Egyre jobban elkezdett érdekelni , ráadásul rájöttem, hogy a két kamasz gyermekemnek is óriási szüksége lenne rá, ezért elhatároztam, hogy a trénerképzésre megyek, hogy ne csak magamnak hanem nekik is tudja segíteni. Minél jobban belemélyültem, annál inkább beleszerettem !

Mit adott nekem a képzés? Nagyon vártam az időpontot, hogy elkezdhessen tanulni a módszert. Rendkívül érdekes volt,rengeteg új ismeretet kaptam. Komplexitást, amiből megértettem több ok-okozati összefüggést a szervezetünk működésével kapcsolatban,az “elhangolódás” negatív hatásait, amiket tartósan csak a szervezet egészét figyelembe véve lehet megoldani. De elsősorban nekem a legfontosabbat adta: CÉLT,végre úgy érzem megtaláltam a helyem, és az egyik legjobb trénerré szeretnék válni. Hosszú távú célom pedig, minél több gyermekhez és felnőtthöz eljuttatni ezt a játékos, élvezetes tréninget. Köszönöm!

Hogy éreztem magam? Végig oldott volt a hangulat, nagyon jól éreztem magam. Szerintem mindannyian. Vicces volt, családias, kötetlen, sok nevetéssel, remek csapattársakkal.

Üdvözlettel: Pap Anita Réka

Kundermann Andi véleménye (kattints ide)

Egyre több továbbképzési lehetőség érhető el a logopédusok számára, így nincs könnyű dolga azoknak, akik a sok képzés közül választani szeretnének. Én magam is sokat gondolkodtam, hiszen nagyon nem mindegy, hogy mire fordítok energiát, időt és nem utolsó sorban pénzt. A Dsmile módszerről először a főiskolán hallottam a nyelvlökéses nyelés kapcsán. (Azóta már tudom, hogy ez több mint nyelvlökéses nyelés terápia.) Komplex szemlélete rögtön felkeltette az érdeklődésemet. A teljes testet megcélzó, újszerű szemlélete merőben különbözött az addig tanult terápiás módszerektől. Számomra fontos szempont volt az is, hogy a módszer evidence-based, vagyis kutatási eredményekkel alátámasztott – amit jelenleg Magyarországon kevés terápiás módszerről lehet elmondani.

A képzés nagyon tömény és fárasztó – erre érdemes felkészülni, mert ezt senki sem tudja megspórolni magának. Cserében jó hangulat és inspiráló légkör uralkodik. Tetszett, hogy az elméleti oktatás gyakorlattal is párosult. A 10 hetes tréning vezetése során Gabi végig ott volt, és segített. Bár a tréner kézikönyv nagyon részletes, minden gyerek más, és az élet sokszor produkál váratlan dolgokat, ezért rengeteget jelentett, hogy egy tapaszalt szakember mellett vezethettem az első Dsmile tréningemet.

A gyakorlatok változatosak, sokszor meglepőek, viccesek, így eleve adott a jó hangulat, fesztelen légkör. A gyerekek örömmel mutatták az otthon készített videóikat, büszkén mesélték, hogyan tanították meg a szüleiknek az órán tanult gyakorlatokat. Számomra a legmegragadóbb pillanat egy beszédfogyatékos kislányhoz köthető, aki csillogó szemmel mesélte, hogy az egész osztálynak megtanított egy Dsmile gyakorlatot (amit egyébként az egyik legnehezebb betanítani). Kedvesen bosszantó, hogy az órák után alig lehetett hazatessékelni a gyerekeket, szívesen maradtak volna még játszani. Hatékony, vicces gyakorlatok, izgalmas, jó hangulatú órák. Kívánhat ennél többet egy logopédus?:)

Jelentkezz most!

  • A workshopra és az online kurzusra való jelentkezéshez bizonyítvány nem szükséges.
  • Nyilatkozat

    Kijelentem, hogy a fent megadott adatok a valóságnak megfelelnek. Fizikai erőnlétem, egészségügyi állapotom kielégítő; fertőző betegségben nem szenvedek. A formanyomtatvány elküldésével hozzájárulok, hogy adataimat a Dsmile Hungary Kft. tárolja.

 

Share This